Vispārīgie lietošanas noteikumi

 

1. Veikalā var norēķināties dažādos veidos:

1.1. Ar bankas karti

Jūs varat norēķināties ar bankas karti, noformējot pasūtījumu. Pasūtījuma noformēšanas nobeiguma stadijā jūs būsiet novirzīti uz ONLINE bankas karšu apmaksas sistēmu ar MasterCard, Visa.

1.2. Ar bankas pārskaitījumu (rēķinu)

Noformējot pasūtījumu atzīmēt "bank deposit". Mēs informēsim jūs, uz kādu kontu ir jāveic pārskaitījumu un kāda summa jāsamaksā. Šī informācija un rēķins tiks nosūtīti jums uz noradīto e-pasta adresi. Apmaksu var veikt internetbankā, kā arī jebkurā bankas filiālē, uzrādot rēķinu.

1.3. Caur ApplePay

Lai izmantotu šāda veida maksājumus var tikt piemērota papildu maksa.

Izvēloties maksājumu, pasūtījuma noformēšanas nobeiguma stadijā jūs būsiet novirzīti uz ONLINE apmaksas sistēmu ApplePay.

1.4. Caur MakeCommerce

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma www.makecommerce.lv , Maksekeskus AS:

Pievienojiet tikai tās maksājumu metodes, kuras izmantos Jūsu internetveikals:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

2. Piegādes iespējas Rīgā un Latvijā.

Mēs nodrošinām piegādi Latvijā par fiksētu cenu.

2.1. Veikalā Rīgā, Čaka ielā 77 noteiktajā laikā tad, kad jūs saņemsiet apstiprinājumu, ka pasūtījums ir sagatavots. Bezmaksas piegāde.

2.2. Piegāde ar Omniva (tikai ar priekšapmaksu).

Piegāde uz izvēlēto Omniva pakomātu. Atvērts 24 stundas diennaktī. Piegādes termiņš ir 2-4 darba dienas. Piegādes izmaksas 2,99 EUR

Omniva pakomātu saraksts un karte: www.omniva.lv/privats/adreses

*** Tiklīdz sūtījums tiks ievietots pakomātā, īsziņa tiks nosūtīta saņēmējam uz telefona numuru. SMS paziņojumā tiks norādīts durvju atvēršanas kods, kas sastāv no 6 cipariem. Esot pie pakomāta ir jāizvēlas izvēlne "Saņemt" un jāievada 6-ciparu kods.

Pēc SMS saņemšanas pakas saņēmējam ir 7 dienas, lai izņemtu savu paku izvēlētajā punktā.

2.3. Piegāde ar DPD (tikai ar priekšapmaksu).

Piegāde uz izvēlēto DPD Pickup Skapi vai Pickup Bode punktā. Piegādes termiņš ir 2-4 darba dienas. Piegādes izmaksas 2,99 EUR.

DPD Pickup punktu saraksts un karte: www.dpd.com/lv/sakums/pickup_tikls

*** Tiklīdz sūtījums tiks ievietots pakomātā, īsziņa tiks nosūtīta saņēmējam uz telefona numuru. SMS paziņojumā tiks norādīts PIN-kods. Ja piegāde bija noformēta uz pakomātu, tad esot pie pakomāta ir jāievada PIN kods. Ja piegāde noformēta uz Pickup punktu, tad nepieciešams nosaukt pakas saņēmēja vārdu, uzvārdu un PIN kodu vai uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, autovadītāja apliecību, ID karti).

Pēc SMS saņemšanas pakas saņēmējam ir 7 dienas, lai izņemtu savu paku izvēlētajā punktā.

2.4. Latvijas Pasts piegāde (tikai ar priekšapmaksu).

Pasta sūtījums, kurš būs piegadāts uz noradīto pasta nodaļu (pasta indeksu) pēc apmaksas saņemšanas. Piegādes termiņi ir atkarīgi no piegādes adreses, vidēji no 3 līdz 4 darba dienām. Piegādes izmaksas 2,80 EUR.

 

3. Atteikuma tiesības

Noteikumi par atteikuma tiesību izmantošanu

3.1. Atteikuma tiesības:

3.1.1. Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
3.1.2. Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
3.1.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs, par lēmumu atteikties no šā līguma.
3.1.4. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

3.1.5. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27.panta pirmo daļu patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces, vai pakalpojuma saņemšanas dienas; patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam vismaz divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem; par preces piegādes dienu uzskatāma diena, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nodevis un patērētājs pieņēmis attiecīgo preci;

II. Atteikuma radītās sekas:

5. Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma.
6. Jums jānodod preces www.skropstutelp.alv birojā A. Čaka 77, Rīgā, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ uz biroja adresi, pirms 14 dienu termiņa beigām.

Lūdzu ņemt vērā, ka par precēm, kas sūtītas pa pastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu.

Gadījumos, kad nosūtot preces uz biroju, izmantojot kurjerpastu, un tiek konstatēts preces bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, jūs tiksiet informēts un jums tiks nosūtīta konstatācijas akta kopija. Rekomendējam preces nodot klātienē, Rīgā, Čaka 77. Pretējā gadījumā jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas.

7. Jūs esat atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču raksturu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.
8. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei, bet tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā. Jūs esat atbildīgs arī par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.

9. Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
10. Izņemot šo noteikumu 11. punktā norādītos gadījumus, jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot:
10.1. izdevumus par preces piegādi, kas nav Skropstu Telpa piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids;
10.2. preces atpakaļ atdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad Skropstu Telpa ir piekritis segt šīs izmaksas;
10.3. preces nolietojums, ja prece izmantota peļņas gūšanai, ko apliecina preces pārdevēja veikta meistaru ekspertīze.

11. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
- preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
- preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
- prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
- prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajauksies ar citām lietām.

12. Pirkuma līguma kopijas interneta veikals www.skropstutelpa.lv neuzglabā.
13.  Atteikuma tiesību veidlapu pieprasīt, rakstot uz e-past skropstu.telpa@gmail.com
14. Informējam, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.

15. Sūdzību par preču kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz šādu elektroniskā pasta adresi – skropstu.telpa@gmail.com
Sūdzība tiks izskatīta 12 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Gadījumā, ja patērētājs nepiekrīt pārdevēja piedāvātajam risinājumam, ir iespēja vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Gadījumā, ja iesniegtā sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktā alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

https://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

Atteikuma veidlapa: